Regulamin fundacji – Fundacja Medyk Rzeszów

Regulamin fundacji

Regulamin usług świadczonych drogą elektroniczną przez Fundację Medyk w Rzeszowie
z wykorzystaniem platformy do webinariów

1.Niniejszy Regulamin ma zastosowanie do szkoleń świadczonych przez Fundację Medyk
w Rzeszowie, ul. Warzywna 1, 35-310 Rzeszów, wpisaną do Rejestru stowarzyszeń, innych
organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki
zdrowotnej oraz Rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie, XII
Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001048184, NIP:
8133901143, Regon: 525889820.

2.Regulamin określa również warunki i zasady świadczenia przez Fundację Medyk usług drogą
elektroniczną, w postaci: szkoleń oraz innych form kształcenia i doskonalenia zawodowego
na platformie ClickMeeting.

3.Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r.
o świadczeniu usług drogą elektroniczną (DZ.U. z 2020 r. poz. 344).

4.Regulamin udostępniany jest nieodpłatnie pod adresem https://fundacjamedyk.pl w sposób
umożliwiający pozyskanie, odtwarzanie i utrwalenie jego treści.

Definicje
§1

1.Dane – dane osobowe Zamawiającego, Uczestnika podane podczas składania zamówienia,
logowania na Platformie.

2.Uczestnik – pełnoletnia osoba fizyczna posiadające pełną zdolność do czynności prawnych
skierowana przez Zamawiającego, biorąca udział w Szkoleniu, uzyskująca dostęp do Usługi po
zalogowaniu do Platformy,

3.Zamawiający – osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej,
osoba fizyczna, szkoła w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo
oświatowe.

4.Konsument – Zamawiający, będący osobą fizyczną dokonującą w swoim imieniu czynności
prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

5.Zamówienie – zamówienie na Szkolenie złożone przez Zamawiającego telefonicznie przez stronę
internetową lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

6.Szkolenie – usługa świadczona przez Fundację Medyk drogą elektroniczną z wykorzystaniem
Platformy, obejmująca formę doskonalenia zawodowego poprzez dostęp do szkoleń oraz innych
form kształcenia i doskonalenia zawodowego świadczona na zasadach określonych w niniejszym
Regulaminie.

7.Platforma – system teleinformatyczny, w rozumieniu Ustawy z 18 lipca 2002 r. o świadczeniu
usług drogą elektroniczną, dostępny pod adresem https: wsip.clickmeeting.com, której
właścicielem jest Click Meeting spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gdańsku
przy ul. Arkońskiej 6 A4 (80-387 Gdańsk), wpisanej do rejestru przedsiębiorców przez Sąd
Rejonowy Gdańsk- Północ
w Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0000604194, NIP
5842747535, REGON 363766502.

8.Konto – konto zakładane przez Uczestnika na Platformie w celu dostępu do szkoleń zdalnych.

9.Logowanie – proces prowadzący do uzyskania przez Uczestnika dostępu do Usługi na Platformie.
10.Fundacja – Fundacja Medyk w Rzeszowie, ul. Warzywna 1, 35-310 Rzeszów, wpisana do Rejestru
stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych
publicznych zakładów opieki zdrowotnej oraz Rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd
Rejonowy w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem
KRS 0001048184, NIP: 8133901143, Regon: 525889820.
11.Umowa – umowa o świadczenie przez Fundację usługi Szkolenia drogą elektroniczną na
Platformie
12.Regulamin – niniejszy Regulamin określający warunki korzystania z Platformy.
13.Siła wyższa – nieprzewidziane wydarzenie, wywołane przyczyną zewnętrzną, uniemożliwiające
należytą realizację Szkolenia.

Zamówienie Szkolenia
§2

1.Składając Zamówienie Szkolenia, Zamawiający potwierdza zapoznanie się i akceptację niniejszego
Regulaminu.

2.Zamówienie Szkolenia może być złożone za pośrednictwem:
a) poczty elektronicznej,
b) strony internetowej.

3.Zamówienie może zostać złożone przez osobę upoważnioną do działania w imieniu
Zamawiającego.

4.Zamówienie jest wiążące dla Zamawiającego i Fundacji po potwierdzeniu zamówienia.

5.Składając Zamówienie, Zamawiający potwierdza, że cena, data, forma i miejsce świadczonego
przez Fundację szkolenia są mu znane i je akceptuje.

6.Zamówienie Usługi otrzymane przez Fundację jest weryfikowane pod kątem jego poprawności
i kompletności.

7.Po otrzymaniu zamówienia Szkolenia, Fundacja w terminie do 7 dni roboczych od dnia
otrzymania Zamówienia Szkolenia potwierdza rejestrację Zamówienia za pośrednictwem poczty
elektronicznej na adres e-mail wskazany przez Zamawiającego w zamówieniu.

8.Szkolenie realizowane jest w miejscu, formie i terminie ustalonym w potwierdzeniu Zamówienia.

9.Każdy Uczestnik po zakończeniu realizacji Szkolenia otrzymuje możliwość wygenerowania
certyfikatu uczestnictwa przez okres 7 dni od zakończenia szkolenia poprzez Platformę.

Rezygnacja z Zamówienia Szkolenia
§3

1.Zamawiający ma prawo do całkowitej rezygnacji z Zamówionego Szkolenia bez podania
jakiejkolwiek przyczyny oraz bez ponoszenia dodatkowych kosztów w terminie do 24 godzin od
otrzymania wiadomości e-mail z potwierdzeniem rejestracji Zamówienia.

2.Zamawiający informuje Fundację o rezygnacji z Zamówienia za pośrednictwem poczty
elektronicznej na adres e-mail: fundacja@fundacjamedyk.pl

3.Do 10 dni roboczych przed planowanym Szkoleniem Fundacja może zgłosić zmiany dotyczące
formy realizacji Szkolenia w przypadku zaistnienia okoliczności związanych z Siłą wyższą,
uniemożliwiających realizację szkolenia w formie określonej przez Zamawiającego.

Warunki świadczenia Szkolenia
§4

1.Fundacja wykonuje Szkolenie na rzecz Uczestnika w zakresie i na warunkach określonych
w niniejszym Regulaminie oraz złożonym Zamówieniu.

2.Uczestnik zobowiązuje się do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.

3.Dostęp do Usługi na Platformie ma charakter bezpłatny bądź płatny w zależności od rodzaju
usługi. Liczba miejsc jest ograniczona.

4.Jeżeli dostęp do Usługi jest płatny, Uczestnik przed skorzystaniem ze Szkolenia składa Zamówienie
na zasadach określonych niniejszym Regulaminem.

5.Dostęp do Usługi na Platformie ClickMeeting wymaga od Uczestnika zalogowania.

6.W celu dokonania Logowania do Platformy ClickMeeting, Uczestnik obowiązkowo wypełnia
odpowiedni formularz, podając:
a) imię i nazwisko,
b) adres e-mail,
c) akceptację postanowień niniejszego Regulaminu,
d) akceptację klauzuli RODO.

7.Podczas Logowania Uczestnik ma możliwość udzielenia według własnego uznania zgody na
przetwarzanie przez Fundację swoich danych osobowych w celach marketingowych oraz
udzielenia zgody na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną. Zgody te mają
charakter dobrowolny i nie warunkują możliwości zawarcia Umowy.

Warunki techniczne dostępu do Szkolenia i korzystania z Platformy
§5

1.Minimalne wymagania sprzętu Uczestnika niezbędne do prawidłowego działania Usługi:
a) CPU: 2 GHz dual-core procesor lub lepszy (4-core zalecany)
b) Pamięć: 2 GB RAM (4 GB zalecane)
c) System operacyjny Windows 8 (Windows 11 zalecany), Mac OS 10.13 (najnowsza wersja
zalecana), Linux, Chrome OS
d) Przeglądarki: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari w najnowszych wersjach
e) Łącze: min. 2Mbps w dwóch kierunkach

2.Uczestnik przyjmuje do wiadomości, że:
a) niezbędne do prawidłowego działania usług oprogramowanie jest automatycznie pobierane
i instalowane online ze strony internetowej wskazanej przez Fundację. Uczestnik powinien
dysponować pełnymi uprawnieniami do instalacji oprogramowania na dysponowanym przez
siebie sprzęcie;
b) Uczestnik powinien mieć możliwość instalowania w przeglądarce internetowej dodatkowych
wtyczek;
c) z uwagi na szybkość transmisji internetowej zaleca się zamknięcie podczas trwania zajęć
wszystkich innych programów korzystających z połączenia internetowego.

3.Niedozwolone jest:
a) korzystanie z Platformy w sposób, który narusza lub zmierza do naruszenia obowiązujących
przepisów prawa, dobrych obyczajów lub dóbr osobistych osób trzecich, w tym w szczególności
zakazuje się dostarczania przez Uczestnika treści o charakterze bezprawnym, posługiwania się
wulgaryzmami lub obraźliwymi określeniami,
b) podszywanie się za innego Uczestnika,
c) podejmowanie jakichkolwiek działań na szkodę osób trzecich i/lub Fundacji oraz mających na
celu utrudnienie lub zakłócenie normalnego funkcjonowania Platformy,
d) utrwalanie i rozpowszechnianie nagrań wykonanych podczas transmisji Szkolenia, w tym
wizerunku prowadzącego,
e) przesyłanie treści naruszających prawa własności intelektualnej,
f) umożliwianie dostępu do Szkolenia innej osobie niż Uczestnik

Płatność
§ 6

1.Termin zapłaty wynosi 14 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.

2.Faktura opiewająca na pełną kwotę zamówionego Szkolenia jest wystawiana do 7 dni roboczych po
przekazaniu Zamawiającemu dostępu do Platformy.

3.Płatność jest dokonywana przez Zamawiającego przelewem na rachunek bankowy Fundacji
wskazany w fakturze VAT.

4.Cena Szkolenia wraz z liczbą uczestników zgłoszonych na Szkolenie jest wskazana w Zamówieniu.

5.W przypadku mniejszej liczby uczestników Usługi niż zamówiona, cena Usługi nie ulega zmianie.
Podstawą do weryfikacji liczby uczestników jest lista obecności.

6.Zamawiający może dokonać przedpłaty na Szkolenie, co zgłasza podczas składania Zamówienia.

Odpowiedzialność
§7

1.Fundacja nie ponosi odpowiedzialności za:
a) szkody powstałe w wyniku korzystania przez Uczestnika z Platformy w sposób sprzeczny
z Regulaminem lub przepisami prawa,
b) problemy lub brak połączenia internetowego po stronie Uczestnika,
c) brak zastosowania przez Uczestnika minimalnych wymagań sprzętowych.

2.Fundacja ma prawo do przerwania świadczenia Szkolenia w przypadku stwierdzenia naruszenia
przez Uczestnika niniejszego Regulaminu, obowiązującego prawa lub zasad współżycia
społecznego podczas korzystania ze Szkolenia na Platformie.

Prawa autorskie
§8

1.Materiały przekazane i udostępniane Uczestnikom w ramach Szkolenia są przedmiotem praw
autorskich Fundacji, firm współpracujących i innych podmiotów.

2.Uczestnik ma prawo do korzystania z materiałów wyłącznie w ramach dozwolonego użytku
osobistego. Uczestnik nie jest uprawniony do korzystania z tych materiałów ponad zakres
dozwolonego użytku, w szczególności nie może korzystać z tych materiałów w celach
komercyjnych.

Reklamacje
§9

Fundacja podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego dostępu do Szkolenia oraz
działania Platformy, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej
i zobowiązuje się zgłosić i spowodować usunięcie przez właściciela Platformy bez zbędnej zwłoki
wszelkich nieprawidłowości zgłoszonych przez Uczestnika.

Uczestnikowi przysługuje prawo składania reklamacji dotyczących dostępu do Szkolenia.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem
reklamacji Fundacja lub podmiot przez niego upoważniony zwraca się do składającego reklamację
o ich uzupełnienie we wskazanym zakresie.

Reklamacje należy składać drogą elektroniczną na następujący adres e-mail:
fundacja@fundacjamedyk.pl pisemnie na adres Fundacji.

Fundacja rozpatruje reklamację w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania.

Zamawiający otrzymuje w powyższym terminie informację o sposobie załatwienia reklamacji na
papierze albo trwałym nośniku przesłanym na adres e-mail.

Odstąpienie i Rozwiązanie Umowy
§10

1.W terminie 14 dni od zawarcia niniejszej Umowy, Uczestnik będący Konsumentem, w tym
również osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością
gospodarczą, gdy
z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego,
wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej,
udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej może od niej odstąpić bez podania przyczyny.

2.Po upływie terminu wskazanego w ust. 1 powyżej, prawo odstąpienia wygasa.

3.Odstąpienie od umowy wymaga złożenia przez Uczestnika stosownego oświadczenia np. drogąelektroniczną na adres e-mail: fundacja@fundacjamedyk.pl lub pisemnie na adres Fundacji.
Użytkownik może skorzystać ze wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Regulaminu, skorzystanie
ze wzoru nie jest obowiązkowe.

4.Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczające jest wysłanie przez Uczestnika
informacji o wykonaniu przysługującego prawa odstąpienia od Umowy przed upływem tego
terminu.

5.Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Zamawiającemu, jeżeli spełnienie świadczenia
rozpoczęło się za wyraźną i uprzednią zgodą Zamawiającego przed upływem terminu do
odstąpienia od Umowy, a zamawiający został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia,
że po spełnieniu świadczenia przez Fundację utraci prawo odstąpienia od Umowy i przyjął to do
wiadomości, a Fundacja przekazała Zamawiającemu odpowiednie potwierdzenie na trwałym
nośniku w rozsądnym czasie po zawarciu Umowy, najpóźniej w chwili dostarczenia danych
niezbędnych do zalogowania na Platformę. Zamawiający potwierdza zapoznanie z informacją
o udzielonej zgodzie na rozpoczęcie wykonywania Usługi w okolicznościach powodujących
utratę prawa odstąpienia od Umowy.

6.Zamawiający może rozwiązać Umowę przez złożenie stosownego oświadczenia drogą
elektroniczną, wysłanego na adres e-mail: fundacja@fundacjamedyk.pl lub pisemnie na adres
Fundacji z miesięcznym okresem wypowiedzenia.

7.Fundacji przysługuje prawo rozwiązania zawartej z Zamawiającym Umowy:
a) w przypadku naruszenia Umowy przez Zamawiającego, w tym w przypadku podania
nieprawdziwych Danych w formularzu Logowania lub innych dokumentach wymaganych
przez Fundację w celu uzyskania dostępu do Usługi ze skutkiem natychmiastowym,
b) w pozostałych przypadkach za miesięcznym okresem wypowiedzenia.

8.Wypowiedzenie Umowy przez Fundację następuje na podstawie złożenia Zamawiającemu
oświadczenia woli drogą elektroniczną przez przesłanie go na adres podany przez Uczestnika
podczas Logowania lub przez złożenie tego oświadczenia w innej formie, w przypadku gdy
podany przez Uczestnika adres e-mail jest niewłaściwy.

9.Rozwiązanie Umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Fundacją skutkuje utratą dostępu do
Usług na Platformie.
10.W przypadku odstąpienia od Umowy Fundacja zwraca zamawiającemu wszystkie otrzymane
płatności.
11.Zwrot płatności zostanie dokonany niezwłocznie nie później niż 14 dni od dnia w którym
Fundacja została poinformowana o decyzji Zamawiającego o skorzystaniu z prawa odstąpienia
od Umowy.
12.Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały
przez Zamawiającego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że zamawiający wyrazi zgodę na inną
formę. W każdym przypadku zamawiający nie ponosi żadnych opłat związanych ze zwrotem
płatności.
13.Regulamin obowiązuje od dnia 1.07.2024 r.

Postanowienia końcowe
§ 11

1.Zasady przetwarzania danych osobowych przez Fundację są dostępne na stronie internetowej
Fundacji pod adresem http://fundacjamedyk.pl

2.Zasady dotyczące polityki prywatności dostępne są na stronie internetowej Fundacji pod
adresem http://fundacjamedyk.pl

3.Regulamin posiada następujące załączniki, które stanowią jego integralną część:
a) Wzór formularza odstąpienia od Umowy,
b) Wzór zgody na rozpoczęcie świadczenia Usługi przed upływem terminu do skorzystania
z prawa odstąpienia od Umowy.

4.Dokumenty inne, niż wymienione w ust. 2 powyżej nie stanowią części Regulaminu.

5.Spory pomiędzy Fundacją, a Zamawiającym, dotyczące świadczenia Usługi, w pierwszej
kolejności będą rozstrzygane w drodze polubownej, a w razie jej bezskuteczności będą
rozpoznawane przed sądem właściwym według przepisów prawa polskiego.

6.Zamawiający będący Konsumentem (tj. osobą fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności
prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową w tym
również osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością
gospodarczą, gdy
z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego,
wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej,
udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej) ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i
dochodzenia roszczeń. Uczestnik w szczególności może skorzystać z procedur mediacyjnych
zapewnianych przez wojewódzkie inspektoraty Inspekcji Handlowej lub stałe polubowne sądy
konsumenckie działające przy wojewódzkich inspektorach Inspekcji Handlowej lub z
postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich określonego w
ustawie z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich
(Dz.U. z 2016 r. poz. 1823 z późn. zm.). Rejestr podmiotów uprawnionych do prowadzenia
postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich (dalej
„Podmioty uprawnione”), prowadzony przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i
Konsumentów, dostępny jest pod adresem
https://uokik.gov.pl/rejestr_podmiot_uprawnionych.php.
7. Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma
charakter dobrowolny i obie strony muszą wyrazić zgodę na postępowanie. Szczegółowe
informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, a także
zasady dostępu do tych procedur, w tym postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania
sporów konsumenckich, o którym mowa w ustawie z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym
rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U. z 2016 r. poz. 1823 z późn. zm.), dostępne są
w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników
konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona
konsumentów, wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej, np. pod adresem:
http://spsk.wiih.org.pl oraz stronach internetowych Podmiotów uprawnionych. Szczegółowe
informacje w zakresie działania i organizacji inspekcji handlowej w zakresie pozasądowego
rozwiązywania sporów konsumenckich określa Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia
17 maja 2017 r.
w sprawie regulaminu organizacji i działania inspekcji handlowej w zakresie pozasądowego
rozwiązywania sporów konsumenckich.

8.Regulamin może ulec zmianie, o czym Zamawiający będą informowani przez Fundację przez
komunikat o zmianie Regulaminu oraz opublikowanie nowego Regulaminu na stronie Fundacji
oraz poprzez przesłanie informacji o zmianie Regulaminu drogą elektroniczną na adres e-mail
Zamawiającego. Nowa wersja Regulaminu wiąże Zamawiającego jeśli w terminie 14 dni od daty
jej otrzymania Zamawiający nie złoży oświadczenia o braku akceptacji nowego Regulaminu.
Złożenie oświadczenia jest równoznaczne z rozwiązaniem Umowy.

9.Oświadczenie o braku akceptacji nowego Regulaminu może zostać złożone drogą elektroniczną
na adres e-mail: fundacja@fundacjamedyk.pl lub pisemnie na adres Fundacji.

Załącznik nr 1 do Regulaminu


________________________
Miejscowość, data

____________
Imię i nazwisko Zamawiającego

____________
Adres Zamawiającego


WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Ja______________________________________________________
(imię i nazwisko),

niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy o świadczenie usług w ramach Platformy

__________________________________
Data zawarcia umowy/akceptacji Regulaminu
__________________________________


Pouczenie w sprawie odstąpienia od umowy:
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek
przyczyny. Termin do odstąpienia od Umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia Umowy
(dotyczy umowy dotyczącej treści cyfrowej nie dostarczanej na nośniku materialnym).
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować Fundację na adres
Fundacja Medyk w Rzeszowie, ul. Warzywna 1, 35-310 Rzeszów lub e-mail:
fundacja@fundacjamedyk.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy
w drodze jednoznacznego oświadczenia. Mogą Państwo skorzystać z niniejszego wzoru formularza
odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od
umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu
prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Załącznik nr 2 do Regulaminu

Zgoda na rozpoczęcie świadczenia Usługi przed upływem terminu do skorzystania z prawa
odstąpienia od Umowy


Wyrażam zgodę na rozpoczęcie realizacji usługi przed upływem terminu do odstąpienia od
umowy, o którym mowa w art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
Oświadczam, iż zostałam/em pouczony, iż w przypadku skorzystania z prawa
do odstąpienia od umowy mogę być zobowiązana/ny do zapłaty za część usługi zrealizowanej
do chwili otrzymania przed przedsiębiorcę oświadczenia o odstąpieniu od umowy.


Data i podpis Zamawiającego:


Pouczenie
Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Zamawiającemu, jeżeli spełnienia świadczenia
rozpoczęło się za wyraźną i uprzednią zgodą Zamawiającego przed upływem terminu do odstąpienia
od Umowy, a zamawiający został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu
świadczenia przez Fundację utraci prawo odstąpienia od Umowy i przyjął to do wiadomości.